nattaattans

Alla inlägg under december 2011

Av Nathalie - 31 december 2011 17:04

Nu sticker jag och familjen till familjen Olssens, Brossans bästis´s familj !:)
Har precis fixat mej tillsammans med syskonen !:)
hoppas det blir kul och fina fyrverkerier , kommer nog smälla några själv !:)


Här kommer 2 bilder på syskonen och Mej :)




 

Michelle , Mathias & Jaaag !:)


   Jaag !:)


xoxo Natat 1:)

Av Nathalie - 31 december 2011 14:55

Hejsvejs


Kom presic hem från en 3 timmars reklamutdelning !

Det gick snabbare idag än vad jag trodde, men jaja !


Vet inte vad jag sak göra nu... kankse se någon bra film, eller?, men jag hittar väl på något !:)



xoxo er Nattiissss !:)


 

Av Nathalie - 31 december 2011 10:47

Jaha godmorgon på er, vaknade precis och nu ska jag bara äta frukost och fixa mej sen ska jag gå ut och jobba i 4 hela timmar i det kalla och fruktansvärde vädret!

Men jag klarar mig iaf !D:

Idag ska jag nog jobba men sen lite senare ikväll så ska min familj fira NYÅR hoss en av brosans kompisars familj !

Längtar !:)<3




xoxo Natta !_)<3

Av Nathalie - 30 december 2011 21:55

Hallooeeeeuu!-.)_
Har presic kommit hem från bian vi såg ju "The Stig Helmers Story" !

Jag har rikitg torr humor så jag vet inte vad ni kommer tycka om den, men jag tyckte den va as ball !:)


Här är Trailern !:)



<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/ERVrutb_nuI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Nu måste jag sova eftersom jag ska jobba imorgon !



xoxo Natta ! :)

Av Nathalie - 30 december 2011 16:38

Hallooo!Jag han inte blogga igår eftersom vi kom hem så sent efter ishokeyn, men det gick väl bra för Malmö Redhawks det blev ju 4-2 till Malmö, det var kanske inte så roligt att vara där men när man har mammas mobil till hands då blir det ganska roligt !:)Imorse tränade jag men jag fick ont i halsen så jag fick gå upp, men efter så gick jag och Friderika till äventyrsbadet och var där lite, vi satt mest i bubbelbadet men det va iaf kul !:)Nu ska jag snart åka och kolla på bio, vi ska kolla på lasse åberg filmen och jag hoppas den är bra !:)Men nu måste jag göra vid mej så!xoxo Natta !:)

Av Nathalie - 29 december 2011 17:10

Halllo !



Idag har jag int gjort mer än att sita framför datan !

Men nu ska jag äta upp min sista pit pizza och sen ska hela familjen med en annan familj gå och kolla på ishokey!

Kanke inte världens roligaste sak att göra, men ändå !


Pizzan väntar så...



xoxo Natta !:)<3

Av Nathalie - 29 december 2011 12:52

Hallooj !:)


Nu sitter jag här med pannkakor & Varmchoklad efter att ha tränat i is kallt vatten och efter att ha åkt buss i ca en timme, har även musik så klart !:))


Kommer nog fasna i The Sims snart för jag har så sjukt tråkigt !


Men jag hittar väl på ngt, inte vet jaa !



xoxo Natta !:)

Av Nathalie - 29 december 2011 08:03

Godmorgon alla sötisar där ute !:)


Blir bara ett snabbt litet inlägg innan jag sticker till simningen !

Ska nog inte göra mer än att träna idag, jaja det händer väl ngting iallafall !

Här kommer dagens outfit :


Randig tröja : HM

Svarta thights med nitar : Kappahl

Och jag sov med flätor så håret e lite vågigt



 





xoxo er Natta !:)

Ovido - Quiz & Flashcards