nattaattans

Alla inlägg under juli 2012

Av Nathalie - 31 juli 2012 23:30

Hej , kom precis hem från bakken , har huvudvärk som in i men jag åkte faktiskt alla karusseller förutom barnkarusellerna,  double shot & extream :S 


Hade jätte kul och jag kunde tillochmed lura upp Casse på Tornardo , och hon älska den :)


Cassandra har bilderna så ni får dem när hon lägger upp dem :)


Kisses Nathalie ♥

Av Nathalie - 31 juli 2012 10:30

Nu sitter jag och cassandra och våra familjer på tåget mot bakken , längtar ,bloggar mer ikväll om jag hinner , PUSS PUSS !


Kisses Nathalie ♥ 

Av Nathalie - 31 juli 2012 00:25

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig eftersom jag måste upp klockan 9 imorgon, jätte tidigt ! , för då blir det tåget med Casses familj till BAKKEN , vi kommer ha det bäst ! :)


LÄNGTAR ! 


 


 Kisses Nathalie ♥

Av Nathalie - 30 juli 2012 22:26

Hej ! 

Idag har jag varit med lina hon kom till mig ungefär vid 3 tiden , vi fotade och pratade och skrattade ! 

Har verkligen saknat henne och hon betyder väldigt mycket för mig ! :)


Men hon gick hem vid halv 6 tiden så då satt jag mig och kollade på simning i OS , gick inte direkt så bra för Sarah Sjöström idag heller , men jaja vad ska man göra liksom ? :)


 

 

Lina & Jag :*


Kisses <3 


 Mycket Kärlek Nathalie 


Av Nathalie - 29 juli 2012 22:09

Hej , nu sitter jag här och kollar på simning i OS !


Tyvärr blev det inget guld till Micheal Phelps ikväll heller och tyvärr ingen medalj eller världsrecord kvar till Sarah Sjöström heller, men vad kan man göra liksom ? :)


 


Kisses 


 Mycket Kärlek Nathalie 




Av Nathalie - 29 juli 2012 16:06

Nu har jag precis gått ut i ösregn och delat ut reklam i 3 timmar , Kallt :S


Och nu sitter jag här och kollar på film , two and a half men :)


Jo just det ! 

Är det bara på min dator som min design har fuckat op totalt ? :O

För isånnafall måste jag ju fixa det, så att det blir fint o så ? :)



Men jajaj , jag får väl fixa det på nåt sätt ? :)


 Mycket Kärlek Nathalie 




Av Nathalie - 28 juli 2012 17:00

Nu har jag kommit hem från cassandra och såklart kommer det bilder sen igår  :)

Imorse , KLOCKAN 5 ! så vakande vi för att vi skulle ta tåget till danmark och kolla på våran brosors fotbolls cup , JÄTTE KUL ?!


Men vi har haft så jäkla kul , jag och Casse :)


Här komemr lite bilder på moig och casse men även några jag tog på Mathias när han spelade :)


 

Kommer fler bilder nån annan dag , när Casse har lagt upp bilderna , så får ni fler bilder :)

 

 


Min bror , är så stolt över dej !


Fick inga bättre bilder men jaja :)


 Mycket Kärlek Nathalie 

Av Nathalie - 27 juli 2012 15:00

Nu ska jag snart sticka hem till cassandra och ha en liten miniatyr tjejkväll med övernattning , bara jag och hon  , blir bog inga bilder och inlägg förrren jag komemr hem men vi kommer ha det bäst ! 


Vi ska blandannat : fota, fixa naglarna, ha ansiktsmask, titta på film ja och massa annat så klart :)


Puss Puss :)


 Mycket Kärlek Nathalie 

Ovido - Quiz & Flashcards