nattaattans

Alla inlägg under maj 2012

Av Nathalie - 29 maj 2012 10:00

Haj haj !


igår var jag  på gustav och shopat med mormor eftersom ingen annnan ville hänga med mig ;), Men det gick lika bra .

Ni får bilder ikvämenll om jag orkar.

Sitter just nu på So lektion och jag har så himla tråkigt  men det är väl bara att bita ihop de sista 10 minuter ´na antar jag :)


Så haj svejs !

Av Nathalie - 27 maj 2012 15:27

Hej !


Igår morse så körde pappa ,mig till sponsorsim , eller sponsersim ingen aning hur det stavas  men iallafall det går ut på att man ska hitta sponsorer några veckor innan tävlingen sen på "tävlingsdagen" så ska man simma i en timme så långt man kan och då får man ju pengar av sina sponsorer, men vilket jag inte visste va att vi skullt ha sponsorsimet?, på lindängen så alltså utomhus bassäng i 23 grader, så jag hade ju inte hunnit köpa en sportsbekini så jag simmade i badräkt, och då fick jag ju såklart badräktslinjer eftersom  jag blev brun och såklart små ringar runt ögonen efter glasögonen men jaja ... gjort är gjort !

Men jag simmade totalt 3300 meter , STOLT , mitt mål för den tävlinegn var 3000 meter så det blev ändå 300 över mitt mål :)


Efter tävlingen så hälsade jag på syrran på sjukhuset och sen så gick mamma, pappa, jag & brossan till ribbersborg resturang och grattade morfar :)


Sen åkte pappa tillbaks till sjukhuset och jag, mamma & Brossan åkte till Cassandras familj och kollade på ESC och så klart blev det svensk seger :D

Fast än jag hade velat att Danny skulle vinna den svenska melodifestivalen så är jag ändå glad för att Loreen vann istället :D


Idag har jag bara delat ut reklam  :)


 Mycket Kärlek Nathalie                                                 



Av Nathalie - 22 maj 2012 21:03

Hej alla soliga & bruna ungar där ute ;)


Jag bara älskar vädret jag menar idag var det ju 25 grader ute , riktigt awesom !

Jag har fått lite dåligt kritik fö r att jag inte lägger upp dagens outfit så mycket, men det ska vi ändra på :)



Igår var jag med lina , vi gick till jägersro och käka lite på BK och gick runt och kolla lite i afärrer , ja vi hade askul :)




Oranga shorts

Linne med en leopard på :)



xoxo Natta :)      

Av Nathalie - 20 maj 2012 19:01

Haj !   


För ca 6 timmar sen så kom jag hem från träningslägret i Borås, det var så sjukt kul så att jag inte ville åka hem :)

Det var sjukt roliga pass och inte alls jobbigt att träna 2 gånger per dag, och maten var jätte god :)


Jo, och allt hette Knalle ....  t.ex Knallerian, Knalleland ja ni fattar lite småroligt faktiskt !:)


Men årkar inte skriva om varje dag så här år ni lite bilder :)


    

   

      


Kommer fler bilder imorgon :)

Av Nathalie - 15 maj 2012 13:41

Hej !


har precis packat klart eftersom jag fick åka hem från skolan efter lunch :)

Så nu ska pappa snart köra mig till Malmö C så ska jag och simgänget ta tåget till borås och ha träningsläger !


Äntligen jag har längtat efter detta i flera månader och nu händer det på riktigt :D

Så jag är liksom riktigt peppad ! :D




 Mycket Kärlek Nathalie                                                  

Av Nathalie - 10 maj 2012 18:50

Kom just hem från en shopping tur med mormor och syrran på gustav 

Köpte 2 tröjor och 1 par shorts dessutom present till... oj det ska jag ju inte säga :D

Sitter här och äter lite twix och pluggar :/

Kommer bilder på det jag köpte sen för jag orkar inte lägga upp de just nu :)




 Mycket Kärlek Nathalie                                                  

Av Nathalie - 9 maj 2012 16:24

Sitter jsut nu och pluggar till mitt muntliga no prov på måndag, det är ju lika bra att vara ute i god tid :)

Kom just att tänka på om man hade ett fotografiskt minne så hade allt varit så mycket enklare , men man kan ju inte få allt serverat på ett silverfat eller hur ??


På idrotten i skolan hade vi "världens mördar fys" kallade tränarna det och jag kan säga att det vara " mördades" jobbigt !

Kommer nog ha träningsverk hela veckan ut och kanske lite till .. :/


Men nu ska jag bara chilla livet ut :D




 Mycket Kärlek Nathalie  Mycket Kärlek Nathalie  Mycket Kärlek Nathalie  Mycket Kärlek Nathalie                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Av Nathalie - 8 maj 2012 21:07

Hej, sitter just nu och " pluggar " framför facebook vilket inte alls är en bra kombination, har spanska glosor till imorgon och jag kan 2 STYCKEN !

Men vem orkar plugga ?? :)


Tänk att det bara är 37 dagar kvar till skolavslutningen, längtar så , måste nog börja tänka ut vilken klänning jag ska ha :/


Men jaja jag får väl försöka att plugga lite till sen går jag nog och lägger mig eftersom det blir en lång dag imorgon :!!


 Mycket Kärlek Nathalie                                                 

Ovido - Quiz & Flashcards