nattaattans

Alla inlägg under januari 2012

Av Nathalie - 13 januari 2012 15:30

Hej !

Har inte bloggat på ett tag som  i säkert ser, men jag ska försöka komma in i det igen !

Första skolveckan ar avklarad nu !:)

Det har väl varit roligt fast änså jobbigt men jaja !


ska snart gå till bussen och ta den till Akvakul och träna, hoppas inte att det blir ett jobbigt pass för det årkar jag värkligen inte !

Har tränigsvärk som in i sen träningen igår, men det sägs ju att om man har träningvärk så blir det bättre av att träna men man vet ju aldrig !:)


Hej Svejs !

xoxo Natta !


Av Nathalie - 9 januari 2012 21:16

Moshi Moshi !

Har inte gjort mer än att sitta framför TVn hela dagen !

Men måste nog sova nu eftersom jag måste gå upp klockan 6 imorgon eftersom skolan har börjat nu !:(

Jaha nu blir det nya vänner, nya läxor, nya betyg !


Nattinatti !


xoxo Natta !     

Av Nathalie - 9 januari 2012 11:53

Hej !

jag har haft roligaste i göteborg, Brosans innebandylag var jätte duktiga men tyvärr så kom dem inte till final men dem kom på plats nummer 9 av 70 lag !:)

Det är ändå jätte bra !

Men vi hade ju en massa tid över, och då gick vi och shoppa !

Det fanns alla möljliga affärer, men jag e ju så dum att jag handlar å dem affärerna som fins i malmö, istället för dem som bara finns i göteborg !:/

I lördes så åkte vi typ till en sport autlett, det fanns typ 20 märkesaffärer med bara nersat pris på allt !

Så typ en adidas brukar ju kosta 700 men dem sålde den för 150 helt sjkt!

men jag köpte ingen , det enda jag köpte var en Viva La vida mascara för 50 kroner !:)

Men jag köpte ju mycket annat vid hotellet vid de andra affärerna, det komme rju bilder !

Hotellet var jätte fint, och dessutom fick vi varmchoklad och kakor när vi ville !:)

Vi åt på resturang varje dag men det var inte så mycket förändringar, vi åt bara som fett mat som burger king, Mc donalds, pizza och massa sånt onyttigt !


Men jag, Cassandra och syrran har iaf haft jätte kul !:)


Här kommer lite bilder:


    

Blått Linne : JC, 150:-                                                Vanligt svart Linne : Gina tricot, 99:-



 

En mag-t-shirt : H&M , 100 :- Framsida             Baksida

   

Blått linne : Bik bok , 149 :-                                                  
pyjamas : Gina tricot, 100 :-


 
Min älskade Cassandra !:)


 

Den bjuder jag på !:)


Jag har shoppat mycket emr men årkar inte ladda upp fler !:)


Förlåt för dåliga bilder, mobilen är typ helt paj !


xoxo Natta !


Av Nathalie - 5 januari 2012 06:29

God morgon !:)

Nu har jag precis vaknat och jag kommer ng inte kunn ablogga på ett tag efetrsom jag ska till Göteborg :)

Det kommer bli as ballt och jg och syrran kommer shoppa loss, och antagligen kommer vi umgås mycket med Cassandra så antagligen så kommer hon nog shoppa loss också !:)


 


xoxo Natta !:)

Av Nathalie - 4 januari 2012 10:25

Hej hopp !


Nu hr jag kommit till dag 4 - dröm!

Dröm kan ju menas på olika sätt T.Ex vad man drömmer under en  natt eller vad man drömer om när man blir stor/större och massa annat!
Vet inte vilket av dem man ska skriva men jag antar det är vad man drömmer om när man blir stor !

Så här kommer lite :


När jag blir stor eller större så vill jag skaffa en hundkennel men vet inte vilken ras ännu, jag vill även jobba med djur men också fortsätta med simningen !:)


För er som inte vet vad en Hund-Kennel är så är det en hunduppfödning !:)


Det var nog allt, See Yaa !:)


xoxo natta !

Av Nathalie - 3 januari 2012 19:30

Eftersom det redan har gått 2 dagar i 2012 så hoppar jag direkt till dag 3 på mitt projekt !:)

Dag 3- Fritid:


På min fritid ägnar jag mig att simma på AQUAKUL, men jag är där 24/7 så jag märker inte av att jag är där längre !

Om jag nu ska gå in längre på min simning så kommer lite info ifall någon vill veta:


Fovorit simsätt : Ryggsim

Bästa simsätt : Ryggsim & Frisim

Dåligaste simsätt : bröstsim ( Jag e liksom bra på det men det e inte mitt bästa )

Badräkts märke : Speedo & Arena

Klubb : Malmökappsimningklubb


Men när jag inte simmar så brukar jag vara med kompisar, shoppa & chilla !:)


Ja det var nog allt, vill ni veta mer så får ni ställa en fråga, som du kan göra i frågerutan nästan längst ner i bloggen !:)



Jag fick presic en fråga jag hade tänkt svara på också !


Frågan :

Från : Isabell

 

Hur gammal är du ?


Svar: Tack för frågan Isabell, Jag är 13 år !:)



Ja det var nog allt xoxo Natta !:)<3

Av Nathalie - 3 januari 2012 13:38

Hej kom precis hem från en öronhänges-shoppingtur med Mamma :)

Det blev visst lite fler än vad jag trode det skulle bli, det blev 6 öronhänge i ett, 12 öronhänge i ett & 1 par stora runda öronhänge !:)

kommer bilder !:)


bilderna:


 

12 öronhänge i ett : guldfynd


 

6 öronhänge i ett : Guldfynd !


 

2 stora öronhänge med glitter : Guldfynd!



xoxo Natta !:)

Av Nathalie - 2 januari 2012 21:11

Hej hej !

Idag har varit den totalt bästa dagen med Lina !

Först åkte vi till jägersro center där Lina kollade på 2 super-duper fina t-shirtar på H&M, dessutom hittade jag 6 öronhänge i ett, som jag så gärna ville ha så jag ska dit igen imorgon med Mamma och handla dem !:) !

Sen gick vi lite i afärrer och åt lite på burger King !:)

Efter det gick vi hem till Lina och spelade lite Just Dance, det va liksom jättekul men det va så himla jobbigt och man såg ut som en apa eller någonting när man dansade !:)?

tyvärr går det inte att ladda upp bilder !:(


Men nu måste jag städa och sen går jag nog och lägger mej för jag måste gå upp klockan 10 imorgon bitt, vet inte hur jag ska komma upp ur sängen men jag får väl hoppas på det bästa  !:)


Juste !

Tänkte göra ett sånt här 15 dagars projekt , det är lite snet men jag börjar nog imorgon !:)

Så här ser det ut !:)



Dag 1 – Nyårslöfte

Dag 2 - Om mig
Dag 3 – Fritid

Dag 4 - En dröm

Dag 5 - Dåliga vanor

Dag 6 - En bild på min handstil

Dag 7 - Favoritlåtar

Dag 8 - Måste-göra-lista under 2012

Dag 9 - Det här får mig att skratta

Dag 10 - Bästa filmen

Dag 11 - Vad ska mina barn heta

Dag 12 - Bästa minne

Dag 13 - Bild på mig som liten

Dag 14 -  Min profilbilder på Facebook

Dag 15 – Snyggaste kändisen



xoxo Natta !:)



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggtips ♥

RSS

Mina läsare ♥

Frågor , fråga mig ♥

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards