nattaattans

Direktlänk till inlägg 7 december 2012

Christmas is comming!

Av Nathalie - 7 december 2012 17:10

Hej! , nu börjar det bli riktigt kallt utomhus , dagen började med att vi hade  2 timmars svenska lektion , efter det så åkte jag och Erica till gustav aldolfs torg och shopade och åt lite på träningstiden eftersom vår tränare var på någon tävling, inte förrens nu har jag sätt hur fint dem har gjort med belysningen i stan, riktigt mysigt och jag kan tänka mig hur det ser ut om kvällarna , efter det så hade vi en timmes no och nu sitter jag och fryser ihjäl med min nya filt som jag köpte idag!

 

 

Alex och Erica-  

Jag och Erica.


Nathalie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 8 december 2012 22:46

Hola! , nu har jag bytat blogg till blogg.se , www.nattaattansfoto.blogg.se , kommer inte skriva mer på denna blogg så kolla in vet jag!    Nathalie ...

Av Nathalie - 8 december 2012 16:27

    Nathalie        

Av Nathalie - 8 december 2012 16:09


Hallå! , kom just in från en fororunda i den fina snön med hunden och min lille bror, bilder kommer det i nästa inlägg , annars har jag bara sovit bort halva dagen och så har jag dessutom delat ut reklam , inte jätte roligt men nu är det över för den...

Av Nathalie - 7 december 2012 19:45


ÅMAJGAD om 15 minuter börjar det , vet ni vad jag tänker på ? , haha rätt finalen i x-factor , jag är 120% säker på att Awa vinner men vill jätte gärna att både Awa och Isak vinner de är liksom super bra både två! , haha jaja jag ska kanske börja plo...

Av Nathalie - 6 december 2012 22:07


Hallå! , dagen började med skola , vilket gick super bra , fick reda på att jag har fått ett B i engelska provet , och ett D-C på spanska provet , riktigt stolt (Y) Efter skolan så åkte jag till vårdcentralen och tog sista livmoderhals cancer sprut...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggtips ♥

RSS

Mina läsare ♥

Frågor , fråga mig ♥

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards