nattaattans

Alla inlägg under april 2012

Av Nathalie - 30 april 2012 21:44

Idag har jag inte gjort så speccielt mycket mest hoppat studsematta med min bror efter skolan :)

Vi slutade en timme tidigare från skolan så vi slutade efter musiken, riktigt chill faktiskt men nu måste jag fixa det sista sen ska jag nog gå och lägga mig för jag är så himla trött :/


Erica har inte lagt upp bilderna sen i lördags så jag lägger upp de jag har tagit imorogn om jag pallar :/


Puss Puss Natta :)

Av Nathalie - 28 april 2012 22:45

Hallo har inte hunnit blogga så nu får no ett mobil inlägg från pappas iPhone !:)Först idag så delade jag ut reklam i ösregn och sen gick jag på Ericas och Annas simhopp kalas,riktigt kul faktiskt ;)Men Erica har bilderna så jag lägger upp de sen, när kalaset var över så åkte jag hem och sär var Cassandras familj :)Så nu sitter jag och asgarvar med henne, men nu måste. Jag vara lite social :)Xoxo Natta :)

Av Nathalie - 27 april 2012 07:00

Hallo, vet att ni inte har fått så många bilder denna månad men lägger in lite bilder ikväll :)


Just nu sitter jag och kollar på MTV breakfastclub och väntar på att pappa ska bli färdig så att han kan köra mig till skolan :)

Blev inte så mycket bloggande igår, eller faktiskt inget bloggning igår men det e bara för att jag tränar till klockan 9 och sen är jag hemma 10 så jag hinner inte blogga , men det ska nog fixa sig :)


 Mycket Kärlek Nathalie                                                 

Av Nathalie - 24 april 2012 21:13

Hallo idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och sen haft träning , efter skolan så åt jag och Erica mat på skolan som vi tagit med oss sen tog vi bussen till Burger King och köpte var sin glass sen åkte vi och träna :)

Erica har fotona så jag lägger upp dem när hon ger mig de :)


Just nu längtar jag bara till nästa månad efter som då släpps biljetterna till Justin Biebers besök här i Sverige hade tänkt att åka dit med Anna ifall det blir ett lagom pris och om han besöker ngn stans i närheten av malmö, men det är väl bara att hålla tummarna :)


Men nu måste jag sova eftersom det blir skola imoorgon och måste upp sjukt tidigt :)

Av Nathalie - 24 april 2012 21:13

Hallo idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och sen haft träning , efter skolan så åt jag och Erica mat på skolan som vi tagit med oss sen tog vi bussen till Burger King och köpte var sin glass sen åkte vi och träna :)

Erica har fotona så jag lägger upp dem när hon ger mig de :)


Just nu längtar jag bara till nästa månad efter som då släpps biljetterna till Justin Biebers besök här i Sverige hade tänkt att åka dit med Anna ifall det blir ett lagom pris och om han besöker ngn stans i närheten av malmö, men det är väl bara att hålla tummarna :)


Men nu måste jag sova eftersom det blir skola imoorgon och måste upp sjukt tidigt :)

Av Nathalie - 23 april 2012 18:58

Hallo kom just hem från en shopping tur med mamma på Entré och Gustav, riktigt härligt faktiskt :)


Men innan dess i skolan så hade vi NO lektion där vi dissekera en räka riktigt disgusting faktiskt, men Erica gjorde det mesta ;)

Men sen har vi inte gjort så mycket mer i skolan,men jag fick reda på att jag har 1 läxförhör imorgon och 1 läxförhör på Onsdag och Matte läxa tills måndag så det är nog bäst att jag börjar sätta igång och plugga nu :)


Här kommer bilder på det jag köpte ;)


* Blåa Jens - Bik Bok

*3 par pieces trosor- Vero Moda

* 3 svarta tights- New Yorker


* 2 pack gummisnoddar- TGR

* 1 pack svarta hårnålar- TGR

* 2 pack gummisnoddar- Bik Bok

*2 nagelack- Vero Moda


En bild jag tog i en affär ;)

En bild när Erica dissekera en räka ;)



Men nu måste jag fortsätta plugga :/


 Mycket Kärlek Nathalie                                                  

  

Av Nathalie - 22 april 2012 20:44

Hallo !


Kom just henm från tävlingen i burlöv, gick ganska bra idag , jag körde 200 medley först och då la jag över pers med 2 secunder sen körde jag 800 meter frisim nyss för första gången vilket blev tiden :11.47.60 och jag hamlade på 15 plats av alla som simmadee 800 frisim ,men är ändå ganska nöjd eftersom det var första gången.

Sen slog funktionärerna ihop alla klubbarnas tider och tillslut så blev MKK 1: a så vi van en stor pokal till klubbhuset :D


Och snart så kommer mamma & pappa med pizza :)

Kan dagen bli bättre ?? 


Här komer bilder från igår och lite idag :)


 

The Boy´s 


Kusinerna & kusinernas kusiner :)



The cutieees Girl´s


Kusinerna & kusinernas kusiner :)



Födelsedags grisen :)



Lite bilder från tävlingen , blev inte så många bra eftersom pappa var för lat för att fota med jaja :)


PÖSS PÖSS :)


 Mycket Kärlek Nathalie                                                  

Av Nathalie - 22 april 2012 12:40

Hallolooooeee 

Just nu sitter jag här och taggar till tävlingen jag ska ju tävla i 200 medley och kankse 800 meter frisim om jag kommer med, dessutom så tävlar vi i långbana ( 50 meter bassäng ) så man brukar få dåligare tid eftersom det är mindre vänningar men hoppas jag persar på 200 medley iallafall :)


Men nu måste jag fixa mig eftersom vi åker snart så Hej svejs :)


 Mycket Kärlek Nathalie                                                 

Ovido - Quiz & Flashcards