nattaattans

Alla inlägg under mars 2012

Av Nathalie - 31 mars 2012 20:43

Hej hej !Kom just på att det var länge sen jag gjorde en mobilbloggning så jag tyckte det passa bra med en nu :)Nu sitter jag här och kollar när kusinerna spelar play station, och ni ska se deras smile HELT SJUKT ROLIGT!:)Ska snart hem eftersom jag måste upp halv 6 imorgon för att det är tävling i Ystad ;)Och nu tänker ni säkert Har hon tävling varje helg men just nu är det bara lite många tävlingar ,har simmat 4 tävlingar på tre veckor !Hejsvejs xoxo Natta :)

Av Nathalie - 31 mars 2012 15:49

Hej hopp !


Nu ska jag dra till min morbrors kalas , Kanske inte världens roligaste sak att göra en lördagseftermiddag men jaja...


Bild på mig idag :)






xoxo Natta ! :)  

Av Nathalie - 30 mars 2012 20:58

Helloooeeeeu !


Har fått ett önskemål att jag ska blogga lite mer, jag ska försöka blogga så mycket jag kan från och med nu :)


Har inte gjort så mycket idag men just nu så kollar jag på LETS DANCE sägong 7 :)

Ska ladda upp nu till på söndag eftersom jag har en tävling till !:(

Alltså jag har inget liv jag har liksom haft 4 tävlingar på 3 veckor men jaja ..:)


Kan ni tänka er att det är lov NU  och om exakt 2 månader så är det SOMMARLOV !


KAN NI TÄNKA ER NÅGOT BÄTTRE !



♥ Kärlek Nathalie ♥


Av Nathalie - 26 mars 2012 20:38

Hej Hopp !


Efter skolan så kom min mamma och hämtade mig för att jag skulle till tandläkaren , men jag skulle inte till tandläkaren förr en en timme så vi gick till gustav och shoppa lite :)

Det blev 4 fina tröjor :)

Men nu hade jag inte tänkt att göra något kanske sätter mig vid Tvn och hittar på något men jaja ...


, ,

Gina tricot : 149 :-

Köpte även en i svart :)

     

En regnbågs tröja : Gina Tricot : 149 :-



En spets T-Shirt : Gina Tricot : 149 :-  


Bara en helt random bild som jag tog idag , det var ju 15 grader ute så jag passade ju på att vara ute en liten sväng :)  


♥ Kärlek Nathalie ♥

Av Nathalie - 25 mars 2012 20:16

Nu är jag klar med allt för dagen !


Har varit en hemsk tröött dag men är riktigt nöjd med den !


Första insimmet började klockan åtta i morse , efter insimmet, såklart så lyckas jag alltid komma i det först heatet så jag hoppade jag i efter insimmet alltså förtsta starten, simmade 400 m frisim och det gick väl bra Pers med 7 secunder :)

 Sen åkte jag, Mamma, Pappa hem och gick ut med hunden och jag pluggade lite :)

Klockan 1 åkte vi igen till tävlingen och såklart var vi där en halvtimme före insimmet så vi satt där och prata lite och var lite sociala :)

Sen började insimmet och sen så startade jag första starten igen !

Jag simmade 100 m bröstsim och pers med 2 secunder :)

Och glöm inte att jag tävla 200 ryggsim igår för första gången :)


Ändå ganska nöjd för min insatts denna helg :)


Tack till allt stööd :)


  


Ja, där fick ni några foton från helgen, fotade många fler men tog bara de som blev bäst :)


Nästa tävling så ska jag andvända en riktigt kamra så det blir lite bättre bilder :)




Skola igen imorgon så det är väl bara att LADDA :)




      ♥ Kärlek Nathalie ♥






 
Av Nathalie - 24 mars 2012 18:37

Hejsan alla söta där ute :)


Har precis delat ut reklam till 400 hushåll ( ISKALLT :S ) och desutom för ett par timmar kom jag hem från tävlingen, simmade 400 frisim jag är riktigt nöjd ändå :)


Jag laddar upp bilder och info imorgon eftersom jag ska tävla en tävling till imorgon !


Måste sova nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon och åka till tävlingen :)


Puss puss Nathalie !

Av Nathalie - 23 mars 2012 22:13

Nu är den avklarad HUNGER SPELEN 2012 !


Den var bara så sjukt bra så jag kan nog se den 2000 gånger till ! 

Rekommenderar den väärkligen !


Måste sova nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att dela reklam och sen ska jag tävla , IGEN ! 


Dålig bild men jajaj :)


   

 :D

Trailern ser ni här :)


http://youtu.be/4S9a5V9ODuY



♥ Kärlek Nathalie ♥

Av Nathalie - 21 mars 2012 20:41

Hej här kommer lite om dagen :


Först så tog jag bussen till aquakul och låste in min väska i ett skåp sen tog jag bussem till triangeln för att jag orkade inte gå :)


Där träffade jag friderika och vi gick i väg och shoppa lite och hitta sponsorer til henne på gustav :)

Själv hittade jag inget med Friderika hittad ettt par sjukt fina byxor på Gina och jag måste säga att jag är lite svartsjuk på henne just nu , vi gick också in på Burger King och käka .

Vi gick in i en sån Engelsk affär på gustav och dem hade världeens godaste chips !


Sen vid halv 5 tiden så gick vi till aquakul , först trodde jag att det inte var någon stor tävling utan bara inom MKK men när jag kom dit så fanns det 4 eller 5 andra klubbar vilket gjorde mig ännu nervösare men sån tur fanns Hanna hinderup där så hon lungnade mig lite :)

Jag hoppade i och simmade 1500 m frisim vilket kändes jätte lätt , eftersom det var första gången jag simmade det så simmade jag ju inte fullständigt max men tiden blev ändå 00.23.07 minuter så det var ju ganska bra för att vara första gången !:)


Lite bilder:


CONVERSE IN OUR  


Världens gulligaste på BK :)


    

Hon är bara för gullig ( dessa jeans köpte hon inte ) .     


Taggad tjej inför 1500 m Frisim !:)  



Kramar Nathalie

Ovido - Quiz & Flashcards