nattaattans

Alla inlägg under november 2012

Av Nathalie - 26 november 2012 20:00

Börjar närma sig julen nu , gud va jag längtar ! , jag menar vem vill inte ha snö & julklappar , finns inga ord för hur mycket jag längtar !

Nu sitter jag här , trött tjej efter en hård skoldag å massor av plugg . hoppde över träningen idag eftersom jag behövde plugga , och det går ändå hyfsats så bra , än så länge , lyssnar även på julmusik fast det är ju inget nytt jag började lyssna på julmusik i october , hahaa , gud vad jag längtar till snön å julen komer!


 

           


Nathalie 

Av Nathalie - 25 november 2012 13:00

Nu var tävlingen avslutad för min del , det gick ändå ganska bra ,är nöjd ! , vi hade iallafall jätte kul ,mycket skratt & många bilder !

 

          

 

Friderikas fjäril!

 

 

Mitt bröstsim!

 

 

  

 


Alexandras fjäril!

 

Jag tog en massa andra foton oxå men de får ni säkert i andra inlägg !

 

Nu ska jag dela ut reklam i 3 timmar i ösregn , mysigt va ? :(

 

Nathalie

Av Nathalie - 24 november 2012 23:45

   

 

/skjorta : Gina tricot / Svarta Jeans : Gina tricot / Vita converse: euroskor/ Halsband: Ur & Penn/ Armband : Accent/


Av Nathalie - 24 november 2012 22:38

Hallå sitter nu här på mammas farmors 92 års kalas , älskar dig farmor ,än sålänge har vi det jätte trevligt ;) , ja imorse tävlade jag det gick väl sådär men håller på att ladda om till imornn eftersom jag ska tävla då oxå , imornn får ni även bilder sen tävlingen ;) här kommer en bild på dagens outfit men senare ikväll när jag kommer hem får ni ett litet längre inlägg på dagens outfit ;)

Nathalie

Av Nathalie - 19 november 2012 21:35

Hej hej nu har jag äntligen blivit klar med läxan är inte helt säker på alla 45 glosorna på engelskan än men jag har iallafall gjort skrivuppgifterna , ska nog gå å lägga mig nu för jag är super-duper trött ! Annars har väl dagen varit som alla andra måndagar , slö å trist men vad kan jag göra liksom måndag är liksom måndag det kan ju ingen ändra på ? :)

Men det är väl bara att tagga till imornn då ? :)

 

 

 


Natiss :)


Av Nathalie - 19 november 2012 16:29

 


Natissh

Av Nathalie - 18 november 2012 21:38

         


NATHALIE ! 

Av Nathalie - 18 november 2012 20:48

Hallå ! , dagen började med att jag delade ut reklam i småregn , jätte blött och tråkigt , men jaja !

Efter det så åkte jag och Lina tåget till emporia där vi shoppade och åt på Jensens bofhus , eller hur det stavas , men jaja det viktiga var att vi hade super-duper-kul !


 


Jag köpte :


* En svart nyårsklänning från Ginatricot

*En svart cardigan från Gina Tricot

*En parfym från Hollister

*Hair Dounut

*Hår nålar 


JA, hade en super bra dag !


Nathalie 

Ovido - Quiz & Flashcards