nattaattans

Alla inlägg under juni 2012

Av Nathalie - 28 juni 2012 21:33

Nu är jag hemma från Triathlon med Noemi det var jätte kul fast vi simmade inte eftersom vi har tävling imorgon så vi vill inte bli förkylda :)


Fick precis bilderna från midsommar, jätte söta men nu väntar jag bara på bilderna från bakken så när jag fått dem så får ni ett inlägg med alla fin fina bilder :)


Här får ni ett litet smakprov hur en av bilderna från midsommar kan se ut :)


 




 Mycket Kärlek Nathalie 


Av Nathalie - 28 juni 2012 12:48

Godmorgon vaknade typ för en halvtimme sedan och nu sitter jag här och äter popcorn till frukost , normalt ?

Hahah , Nej men jag har inget liv sitter och äter popcorn medans jag läser bloggar ? :O


Men iallafall så ikväll blir det triathon med noemi igen :)

Ska bli jätte kul och träna eftersom jag inte har gjort det sen förra veckan så jag måste komma igång innan tävlingen imorgon och på lördag :)


 Mycket Kärlek Nathalie 


Av Nathalie - 27 juni 2012 23:00

Först åkte vi till entré och kolla lite i affärer , jag & Lina hittade en super fin top som Alice hade på sig och jag och Lina var ju bara tvungna att köpa den , så nu har alla lika danna tröjor :)

Men sen så blev vi lite hungriga så vi åt på burger king , när vi hade ätit klart så skulle vi ju slänga maten och gissa vad som händer då ? , JO Alice tappar sin mobil i papperskorgen där man slänger sina muggar så Alice och Jag fick leta igenom hela sopkassen :S Riktigt pinsamt men sen kom det en gammal kille som hjälpte oss , men det sluta med att vi fick kalla på personalen och Alice fick sin mobil full av läsk, så den är ju helt pajad nu :S 

Tycker synd om henne :S


Men sen följde vi Alice till gustav så hon gick till sin kompis medans jag och Lina stanande på gustav och gick i lite affärer, jag hittade en super söt ring på Gina som ni får bild på men efter det så gick vi in på sf bion och kollade på what to expect , den var faktiskt riktigt rolig :)

Rekomenderar den verkligen om man har humor för gravida kvinnor :S


   

 

 

Ringen :)


Älskar er mina sötisar, och det var jätte kul att träffa Alice igen & hoppas vi träffas snart igen :)




Puss o Hajaj !!


 Mycket Kärlek Nathalie 

Av Nathalie - 27 juni 2012 11:30

Nu har jag fixat mig klart !

Väntar bara till tiden ska rinna iväg så jag kan gå hem till Lina och träffa Alice !!!



Men var  är solen ! ?

Det känns ju inte direkt som ett sommarlov när det bara är molningt och regnar hela tiden ? 

Jag vill ju kunna sola & bada  och det vill säkert de flesta som läser detta !



Outfit : igga huvudet !

 



Svarta tights                                                                    Facefit:

Svart linne                                                                        Uppsat hår i en hästsvans

Grå kofta                                                                          Mascara

Armband                                                                            Puder



 Mycket Kärlek Nathalie 




Av Nathalie - 27 juni 2012 09:52

Godmorgon på er !


Idag vaknade jag rikitgt tidigt typ 8 jag  vet inte varför, men vem är uppe klockna åtta på ett sommarlov liksom ? 

Nu ska jag bara fixa mig eftersom jag , Alice & Lina ska åka till entré och mysa lite :)


Det var jättelänge sedan jag träffade Alice så det ska bli jätte kul att får se henne igen , jag tror senaste gången jag rikitgt träffade henne var för ett år sen :(


 


Bjuder på denna pinsamma bild som Lina tog på mig förra veckan när vi solade :S


 Mycket Kärlek Nathalie                                                




Av Nathalie - 26 juni 2012 17:47

Som ni säkert vet så ÄLSKAR jag naglar :)

Imorse så tittade jag på lite videor på youtube och då hittade jag en video hur man gör super söta polka dots naglar , och jag var liksom bara tvungen att testa dem , och de blev super söta,  bildbevis kommer :) ! :)


Det ända som saknas nu är super bra nagellack som jag kan göra andra designer sen och då hittade jag dessa O.P.I nagelacken som värkar super duper bra så jag hade kanske tänkt att beställa några för att testa dem, men vi får se  :)


 



Nagel-lacken som jag skrev om :)

 


Mina naglar just nu :)

Inte jätte bra bild men den funkar ju :)



 Mycket Kärlek Nathalie 



Av Nathalie - 26 juni 2012 13:00

Hej !


Tänkte skriva om en helt underbar tjej som är världens bästa vän , jag har nog aldrig sett henne arg utan hon är alltid glad och posetiv !Hon finns alltid där för en och hon peppar en för att prova nya saker !


Hon är riktigt söt och hon är helt underbar det finns nog inte ord till hur underbar hon är !


Jag älskar henne och ni borde verkligen kolla in hennes superfina blogg http://fattanatta.bloggplatsen.se/ 

 

 

 

Äe hon inte super fin ? :)

 

JAG ÄLSKAR DIG  NATALIE 

 

 Mycket Kärlek Nathalie 

Av Nathalie - 26 juni 2012 12:00

 

 

     

 

   

 

 

 


 Mycket Kärlek Nathalie                                                


Ovido - Quiz & Flashcards