nattaattans

Alla inlägg under februari 2012

Av Nathalie - 27 februari 2012 20:31

HOLA !


Just nu sitter jag här och pluggar engelska och spanska glosor , världens tråkigaste timme måste jag bara säga  !

Men iaf...


Idag har jag inte gjort så myket, skolan började med NO och SO sen på idrotten så gjorde Erica så att jag rev mig själv så nu har jag ett ögonbryn som är helt pajad och sen hade vi MUSIK och MATTEPROV ( det gick väl sådär, jag kunde iallafall E-delen till 90% :) -)


Men nu hade jag bara tänkt att plugga lite till och sen går jag nog och lägger mig, det blir ju en stor dag imorgon !

Att vara med Erica hela dan är ju inte lätt !:)


xoxo Natta !  


Av Nathalie - 27 februari 2012 06:38

Hej hopp !


Nu har jag presic gjort vid mej och ska snart sticka till skolan ! 

V i har matte prov idag så det är väl bara att Tagga, Tagga, Taga !:)


Här kommer dagens outfit :


   


Håret uppsat i en hästsvans

Vita öronhänge



Svarta tights

Svart linne

En rosa kofta/kavaj




xoxo Natta !   

Av Nathalie - 26 februari 2012 12:34

Halloj !:)


Har inte hunnit blogga på en lång tid nu eftersom det har varit så mycket med skolan och träning och allt det där lilla extra !

Men nu är jag på hugget igen !:)


Ska snart till xxx-Luts (eller hur det stavas ) och äta mat och sen ska jag gå hem till Linda eller så ska hon hem till mej, men vi få se !:) 


Här kommer lite bildersom jag tagit de senaste dagarna !:)


    

   

   

   TJEJKVÄLLEN hoss Noemi (Mitt egna strösocker ):)

18/2-2012



     Min älskade hund !:)  

        Jag igår när Cassandras familj kom över och kolla på Melodifestivalen !:)





Ja det blev några foton iallafall !:)


xoxo Natta !:)

Ovido - Quiz & Flashcards